Правила надання проживання

У цих Правилах терміни вживаються в такому значенні

Готель – готелі, призначені для тимчасового проживання громадян незалежно від місця їх постійного проживання і реєстрації.
Гість – фізична особа, яка замовляє або має намір забронювати та придбати, чи вже використовує готельні послуги.
Замовник – фізична або юридична особа, в тому числі суб’єкт туристичної діяльності (туроператор, турагент), що укладає з Готелем відповідний договір про надання готельних послуг від імені та на користь Гостя й здійснює оплату або надає гарантії щодо здійснення оплати за цим договором.
Готельні послуги – діяльність Готелю з розміщення Гостя шляхом надання Номера для тимчасового проживання, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням та тимчасовим проживанням. Готельні послуги складаються з основних та додаткових послуг, що надаються Гостю при розміщенні та проживанні в Готелі.
Основні послуги – обсяг послуг Готелю, що включаються до вартості номеру й надаються Гостю.
Додаткові послуги – обсяг послуг Готелю, що не належать до основних послуг Готелю, замовляються та сплачуються Гостем окремо.
Номер – окреме мебльоване приміщення, що складається з однієї або декількох кімнат, обладнаних для тимчасового проживання.
Місце (додаткове місце, ліжко-місце) – частина площі Номера з ліжком, постільною білизною, рушниками та іншим інвентарем відповідно до категорії Готелю, призначена та придатна для проживання однієї особи.
Бронювання (замовлення) – процес замовлення Замовником основних та/або додаткових Готельних послуг у певному обсязі з метою їх використання в обумовлені терміни конкретним Гостем або групою Гостей.
Гарантоване бронювання – бронювання, гарантоване сто відсотковою попередньою оплатою послуг. Гарантоване бронювання, за внутрішніми правилами готелю, може бути здійснено шляхом 50% передоплати, що буде вважатись відшкодуванням збитків на разі відмови від проживання – не заїзду.
Негарантоване бронювання – замовлення послуг без їх попередньої оплати. Усі негарантовані бронювання дійсні до 14:00-ї години попереднього дня прибуття в готель. Готель залишає за собою право анулювати Негарантоване бронювання у випадку несвоєчасної оплати або при наявності гарантованого бронювання. При наявності гарантованого бронювання, Готель повідомляє Замовника Негарантованого бронювання, про зняття замовлення. Розміщення Гостей у Готелі з Негарантованим бронюванням проводиться за умови наявності вільних місць та у порядку загальної черги (за принципом «Першим прибув – Першим поселений»).
Підтвердження заброньованих послуг – згода Готелю щодо виконання замовленого переліку основних та додаткових послуг згідно із заявкою.
Відмова в бронюванні послуг – відмова Готелю в бронюванні основних та/або додаткових послуг Готелю.
Анулювання бронювання – відмова Замовника від заброньованих послуг.
Неприбуття – фактичне неприбуття Гостя, групи Гостей до Готелю в день заїзду.
Дата заїзду – дата прибуття Гостя до Готелю.
Дата виїзду – дата виїзду Гостя із Готелю.
Ранній заїзд – заїзд Гостя до Готелю з 6:00 до 14:00 Дати заїзду.
Пізній виїзд – виїзд Гостя з Готелю після Розрахункової години в день виїзду.
Тариф/прейскурант/прайс-лист Готелю – документ, що містить ціни та тарифи, які діють в Готелі.
Розрахункова година (розрахунковий час) – 12:00 поточної доби дати виїзду. При настанні Розрахункової години, Гість повинен звільнити номер Готелю й здійснити повний розрахунок з Готелем за одержані додаткові послуги.
Штраф – штрафні санкції, які сплачуються договірною стороною у випадку порушення нею вимог, обумовлених договором або чинним законодавством.
Анулювання бронювання/проживання
При відмові від бронювання/проживання за 21 день до дати  заїзду – сума авансового платежу повертається у повному розмірі;
– При відмові від бронювання/проживання за 14 днів до дати  заїзду = сума авансового платежу повертається у розмірі 50%  від передоплати;
– При відмові від проживання за 7 днів до дати  заїзду = сума авансового платежу не повертається. За домовленістю з готелем та при наявності вільних місць, може бути перенесена на доступні дати заїзду;
-При відмові від проживання за 3 доби до дати  заїзду = сума авансового платежу не повертається та не переноситься. За домовленістю з готелем, та при фактичній продажі номеру іншому Гостю, сума авансового платежу може бути повернена;
Сайт – офіційний сайт Готелю з доменним ім’ям https://bayka.in.ua/, без обмеження рівня ієрархії.
Електрона скринька – офіційна електронна адреса за посиланням:   info.bayka@gmail.com
Туристичний збір – місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.
Ставка туристичного збору встановлюється за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі) у розмірі 0,3% – для резидентів (внутрішній туризм) та 2% – для нерезидентів (в’їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.
Платниками туристичного збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на території адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади про встановлення туристичного збору та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі). 

Умови звільнення від сплати туристичного збору:
– Наявність наказу на відрядження у Гостя при заїзді та / або надання його сканкопії при бронюванні. Для того, щоб туристичний збір не був включений в рахунок при бронюванні за безготівковим розрахунком, необхідно щоб разом із заявкою на бронювання у відділ бронювання була направлена сканкопія наказу на відрядження, в іншому випадку, туристичний збір буде включений в рахунок;
– наявність статусу інваліда, дитини-інваліда, що підтверджується відповідними документами;
наявність статусу ветерана війни, що підтверджується відповідними документами (у тому числі учасники АТО);
– наявність статусу учасника ліквідації наслідків аварії на чорнобильській АЕС, що підтверджується відповідними документами;
наявність у гостя путівки (курсівки) в санаторії та пансіонати;
– постійне проживання Гостя, у тому числі на умовах договорів найму, у селі, селищі або місті, радами яких встановлено туристичний збір;
– вік Гостя до 18 років.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Ці Правила регламентують основні вимоги щодо користування послугами Готелю, що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (надання Готельних послуг) Гостям, регулюють відносини між Гостями, Замовниками та Готелем, що є виконавцем зазначених послуг.
1.2. Підприємницька діяльність Готелю регулюється чинним законодавством України. У своїй діяльності Готель керується, зокрема, “Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг”, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19 та внутрішніми правилами.

2. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

2.1. Номер (місце) надається Гостю при пред’явленні паспорта або іншого документа,  який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина  України  для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними  двосторонніми  угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія,  для  військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за  місцем роботи споживача,  та інше), і заповненні анкети (реєстраційної картки) Гостя.
Примітка: У зв’язку з «Військовим станом» та за вимогою СБУ, може здійснюватися ксерокопіювання документів, що посвідчують особу, а також документів, що надають пільги чи певні преференції.
2.2. При наявності вільних місць та за бажанням Замовника, Гостю може надаватись Номер на два і більше місць з повною оплатою вартості Номера згідно встановлених Тарифів Готелю для розміщення двох та більше осіб в Номері.
2.3. Після оформлення документів на проживання та 100% оплати вартості проживання в Номері, Гостю видається документ, що підтверджує оплату Номера і ключ від Номера.
2.4. Документи (паспорти або інші документи), грошові кошти будь-якої країни, коштовності тощо не приймаються Готелем в якості застави.

3. ЗАЇЗД, ВИЇЗД, ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

Режим роботи Готелю цілодобовий. Час поселення – 14:00 годин, час виїзду (розрахункова година) – 12:00 годин. Оплата стягується за добу проживання згідно розрахункової години.
При проживанні менше доби, оплата здійснюється за повну розрахункову добу відповідно до встановленого часу поселення і розрахункової години.
При достроковому виїзді у зв’язку із скороченням терміну проживання у Готелі, порівняно з заброньованим терміном проживання за поважних причин (хвороба, смерть близьких рідних, професійні обставини), Гість зобов’язується попередити Готель про таке скорочення терміну проживання за добу та сплатити Штраф у розмірі доби проживання та здійснити розрахунок за фактично надані Готельні послуги.
Ранній заїзд з 00:00 годин до 06:00 години оплачується додатково в розмірі 100% вартості доби проживання (сніданок в якості сухпайку входить у вартість).
Ранній заїзд з 06:00 години до 12:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання (сніданок входить у вартість).
Пізній виїзд з 12:00 години до 23:00, починаючи з 14:00 години оплачується додатково в розмірі 10% від вартості доби проживання за годину.
Діти до 5 років включно розміщуються без оплати (без надання додаткового місця). За розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці та за надання дітям до 5 років додаткового місця в Номері стягується плата згідно з Прейскурантом Готелю. Вартість можна дізнатися звернувшись в Готель або через модуль бронювання на Сайті.
Готель має право відмовити Гостю в поселенні у наступних випадках:
– у Гостя відсутні документи, або ж  документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
– у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
– наявність у Гостя зброї, спеціальних засобів, бойових припасів та патронів до них;
– Гість відмовляється дотримуватись  правил проживання в Готелі;
– Гість внесений у список небажаних гостей;
– з тваринами.
Та в інших випадках, передбаченим законодавством України. У   спірних випадках питання вирішує адміністрація Готелю.

4. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ, АНУЛЮВАННЯ БРОНЮВАННЯ ТА ОПЛАТИ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

4.1. Бронювання Номерів:
Адміністрація Готелю має право укладати договори на бронювання Номерів. При наявності вільних Номерів адміністрація приймає заявки на бронювання від юридичних та фізичних осіб.
Готель має право укладати договір з Замовником на бронювання Номерів шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового листа, електронної пошти, телефонного або іншого зв’язку, який   дозволяє достовірно  встановити  належність заявки Замовнику. Договір вважається укладеним тільки в разі письмового акцепту Готелем направленої йому заявки на бронювання.
Заявки на бронювання Номерів у Готелі для розміщення індивідуальних туристів, громадян і груп подаються Замовником у строк, визначений адміністрацією Готелю, згідно з укладеним договором.
Оплата проживання проводиться при заїзді та може бути здійснена готівкою, кредитною картою чи між безготівковими рахунками.
Бронювання вважається негарантованим без здійснення оплати. Щоб зробити бронювання гарантованим, Гостю необхідно здійснити передплату 10% вартості проживання, чи 50% по узгодженню з готелем. Здійснити передплату можливо на Сайті або іншим способом за попередньою домовленістю з Готелем.
Негарантоване бронювання дійсне до 14:00 попереднього дня прибуття в готель. Готель залишає за собою право анулювати негарантоване бронювання у випадку несвоєчасної оплати. Розміщення у Готелі Гостей з Негарантованими бронюванням проводиться за умови наявності вільних місць та у порядку загальної черги (за принципом «Першим прибув – Першим поселений»).
Замовник може підтвердити бронювання (таким чином, надавши йому статус Гарантованого бронювання) в продовж 24 годин з дати виставлення рахунку, здійснивши передплату за допомогою банківської картки у розмірі:
– 100% від вартості бронювання та туристичний збір;
– По узгодженню з готелем – 50% (обов’язкова) часткова передплата від вартості бронювання та ставку туристичного збору.
У разі якщо Замовник не заїжджає в Готель або відмовляється від бронювання пізніше ніж за 72 години до Дати заїзду, сума у розмірі суми  часткової передплати не повертається та вважається Штрафом, стягнутим на користь Готелю.
Підтверджуючи бронювання Номеру у Готелі, Гість приймає та погоджується з вищезазначеними умовами, в тому числі з порядком Ануляції бронювання та правилами, які діють у разі Неприбуття.
4.2. Анулювання бронювання:
Анулювання бронювання можливо по телефону: +38 067 522 32 23 або по електронній пошті:  info.bayka@gmail.com
Умови Ануляції бронювання:
– При відмові від бронювання/проживання за 21 день до дати  заїзду – сума авансового платежу повертається у повному розмірі;
– При відмові від бронювання/проживання за 14 днів до дати  заїзду = сума авансового платежу повертається у розмірі 50%  від передоплати;
– При відмові від бронювання/проживання за 7 днів до дати  заїзду = сума авансового платежу не повертається. За домовленістю з готелем та при наявності вільних місць, може бути перенесена на доступні дати заїзду;
– При відмові від бронювання/проживання за 3 доби до дати  заїзду = сума авансового платежу не повертається та не переноситься. За домовленістю з готелем, та при фактичній продажі номеру іншому Гостю, сума авансового платежу може бути повернена;
– Готель не повертає кошти при достроковому виселенню.
Всі ціни на Готельні послуги зазначаються у гривнях. Оплата за проживання здійснюється в гривнях. Готель приймає оплату готівкою, банківським переказом або банківськими картками: Visa, Mastercard. У вартість Номера не включений туристичний збір, введений адміністрацією міст України. Туристичний збір сплачується окремо.

5. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ГОСТЕЙ, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ У ГОТЕЛІ

Гості, які проживають в готелі, зобов’язані дотримуватися цих Правил, правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України.
 
5.1. Гостям, які проживають в Готелі не дозволяється:
– Заносити та зберігати у Номерах речовини, матеріали і предмети, які є небезпечними для життя і здоров’я громадян та збереження майна;
– Залишати в номері сторонніх осіб (особи, які не були присутні при поселенні), а також передавати їм ключі від номера;
– Куріння тютюнових виробів, електронних сигарет і кальянів в номерах, коридорах, холі та ресторані тощо. Дозволяється курити виключно в спеціально відведеному місці. За куріння у заборонених місцях, – Гість зобов’язується сплати Штраф у розмірі 50% від вартості Номера за добу за кожне порушення.
– Виносити з ресторану посуд, столові прибори, продукти харчування й напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану;
– Користуватися електронагрівальними приладами, котрі не входять до комплектації Номеру;
– Використовувати обладнання Готелю і Номеру не за призначенням;
– Порушувати спокій проживаючих Гостей після 22:00 години вечора і до 8:00 години ранку;
– Приносити і зберігати на території Готелю вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї, спеціальні засоби,  бойові припаси, пристрої та патрони для них.
У випадку наявності у Гостя зброї, спеціальних засобів, бойових припасів та патронів до них, Готель має право відмовити у поселені. Якщо вищезазначені дії, були здійсненні під час проживання, готель має право на дострокове виселення  без повернення коштів.
 
5.2. Права та обов’язки Гостей:
– Гість має право запрошувати відвідувачів до свого номеру з 08:00 години до 23:00 години. В разі, якщо відвідувач залишився в Номері після 23:00 години, Гостю необхідно доплатити різницю між двомісним і одномісним проживанням у випадку, якщо Гість сплачував тільки за одномісне проживання. Якщо в Номері вже було зареєстровані двоє Гостей, за розміщення дорослих на додатковому місці в Номері стягується плата згідно з прейскурантом Готелю. Вартість можна дізнатися звернувшись в Готель або на сайті;
– Гість зобов’язаний відшкодувати збитки Готелю у випадку втрати або пошкодження майна Готелю, а також відповідає за порушення, заподіяні запрошеними ним особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією Готелю. Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі, в сумі, що покриває фактичні збитки Готелю на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, протягом п’яти банківських днів з моменту складання зазначеного Акту;
– Не рекомендується залишати гроші та коштовності в Номері. Готель відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані Готелю на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову, при цьому до цієї категорії не відносяться сейфи, розташовані в Номерах).
5.3. Правила проживання з тваринами:
Проживання в готелі з тваринами не допускається.
5.4. Порядок користування приміщеннями конференц-залів
Користуватися приміщеннями конференц-залів можуть Замовники, Гості, а також треті особи (всі разом и кожний окремо далі – Користувач).
За письмовим замовленням Користувача на таймінг заходу, Готель в додаток до замовленого терміну заходу, безкоштовно може надавати «технічний час», не більше ніж 30 хвилин до початку заходу, що визначається як час, необхідний для підготовки проведення заходу та 30 хвилин – після його закінчення.
Розміщення будь-яких рекламних матеріалів на стінах, меблях Готелю чи конференц-залу, без попереднього погодження с Готелем суворо заборонено.
Збитки, завдані Користувачем або учасниками заходів, що проводить Користувач, внаслідок пошкодження, втрати, псування майна Готелю, відшкодовуються Користувачем в повному обсязі, в сумі, що покриває фактичні збитки Готелю на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, протягом п’яти банківських днів з моменту складання зазначеного Акту.
Користувач не має права використовувати приміщення конференц-залу в інших цілях, крім тих, що були вказані в письмовому замовленні.
5.5. Гості, при виявленні недоліків у наданій послузі, мають право:
– вимагати усунення недоліків у термін, визначений законодавством України та іншими нормативними актами;
– розірвати договір і вимагати відшкодування документально доведених збитків, якщо у наданій послузі попередньо не були усунені недоліки.

Для нашого Готелю дуже важливо щоб Ваше перебування в нашому готелі залишило тільки позитивні емоції! У випадку виникнення будь-яких питань, будь ласка, зв’яжіться з нами по тел: +380 67 522 3223.
Наша адреса електронної пошти: info.bayka@gmail.com
 
Ми раді вітати Вас в готелі «BAYKA – SPA resort»!